Analitska hiša Milward Brown je v svoji raziskavi 100 najvrednejših blagovnih znamk ugotovila, da Googlu sledi Microsoft, vreden 76,2 milijarde dolarjev, Coca Cola je vredna 66,6 milijarde dolarjev, prav tolilko tudi znamka IBM, sledijo pa McDonalds (66,5 milijarde dolarjev), Apple (63,1 milijarde dolarjev), China Mobile (61,2 milijarde dolarjev), General Motors (59,7 milijarde dolarjev), Vodafone (53,7 milijarde dolarjev) in Marlboro (49,4 milijarde dolarjev).
Na zadnjih mestih so Ikea, ki je vredna 6,71 milijarde dolarjev, Nivea (6,572 milijarde dolarjev), Esprit (6,571 milijarde dolarjev), Bradesco (6,56 milijarde dolarjev), italijanski I TIM (6,4 milijarde dolarjev) in Loewe (6,39 milijarde dolarjev).
Omenjena analitska hiša ocenjuje, da so blagovne znamke v času recesije še bolj pomembne, saj pomagajo podjetjem prebroditi krizo. Tista podjetja, ki bodo še naprej vlagala v blagovne znamke, bodo po koncu krize veliko bolje pozicionirana kot tista, ki bodo naložbe v blagovne znamke v času krize zmanjšala.
M. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje