Tudi Nike ponuja izvirne oblikovalske rešitve. Foto: EPA
Tudi Nike ponuja izvirne oblikovalske rešitve. Foto: EPA
Samsung se je najbolje odrezal med azijskimi podjetji. Foto: EPA

Letošnji zmagovalci predstavljajo najboljše oblikovne zamisli podjetij iz Severne Amerike, Azije in Evrope, to pa je tudi priložnost za podjetja, da med seboj primerjajo različne rešitve. Pokrovitelj letošnjega tekmovanja je BusinessWeek, ki deluje neodvisno od ameriške zveze za industrijski dizajn.

Letos so organizatorji dobili kar 1.380 prijav, od tega jih je bilo iz ZDA kar 991, dobili pa so tudi rekordno število prijav iz tujine, in sicer kar 423 iz 29 različnih držav. V različnih kategorijah so podelili 148 nagrad, od tega 38 zlatih, 59 srebrnih in 51 bronastih.

Mnoge glavne nagrade so dobila podjetja, ki so se ukvarjala z reševanjem zapletenih težav. Med ameriškimi podjetji so glavne nagrade prejela podjetja Apple Computer, Hewlett-Packard in Nike. Med azijskimi državami sta Tajvan in Kitajska prejeli največ priznanj doslej. Kitajska zadnja leta veliko vlaga v dizajn, vsako leto pa na Kitajskem diplomira na tisoče študentov za dizajn.

Med azijskimi podjetji se je najbolje izkazalo korejsko podjetje Samsung, ki je prejelo tri nagrade in velja za daleč najuspešnejše svetovno podjetje na področju dizajna, med evropskimi podjetji pa se je najbolj izkazal Philips Electronics.