Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Avtorji Ana Jurc

Liffe 32. Liffe: festivalski zmagovalci, velikani svetovnega filma – in ženske v ospredju

21.10.2021

Tri tedne pred prvimi projekcijami 32. mednarodni festival Liffe razkriva svoj program. Festival, ki se čim bolj odmika od hibridnega modela, bo v Ljubljano pripeljal zmagovalne filme letošnjih berlinskega, canskega in beneškega festivala.

Liffe Simon Popek pred Liffom 2021: "Naš cilj je, da pridete v kinodvorane"

21.10.2021

Leto dni po popolnoma virtualnem Liffu, ki smo ga preživeli pred domačimi zasloni, se ljubljanski filmski festival vrača v malo manjšem obsegu kot pred pandemijo – kakovost filmov pa ni pod vprašajem, zagotavlja programski direktor Simon Popek.

Intervju Tijana Zinajić: "Če ne ustrezaš pričakovanjem, hitro obveljaš za prasico"

18.10.2021

Festivalu slovenskega filma je s sedmimi vesnami - tudi tisto za najboljši film - zavladala komična drama Prasica, slabšalni izraz za žensko. Režiserka Tijana Zinajić je hotela za besedo "prasica" narediti to, kar je Goran Vojnović za "čefurja".

FSF Slovenska koprodukcija z nagrado iz Cannesa: klavstrofobija na rajskem otoku

16.10.2021

Hrvaški film je v Cannes vrnila režiserka Antoneta Alamat Kusijanović, ki je Moreno posnela v sodelovanju s produkcijsko hišo Martina Scorseseja. Manjšinska slovenska koprodukcija jadransko idilo naslika kot klavstrofobičen zapor za odraščajoče dekle.

FSF Albansko krvno maščevanje: pot do sprave je trnova in polna pasti

15.10.2021

Po uspehih v tujini je Marija Zidar še na FSF-ju predstavila dokumentarec Odpuščanje, ki k temi krvnega maščevanja pristopa z nepričakovane plati: bolj kot konflikt med družinama jo zanima vzpon novega tradicionalizma, in to ne le v Albaniji.

FSF Inventura: "Nenadejana komedija" je eden od najboljših domačih filmov leta

14.10.2021

"Ne vem, če bi te ravno ustrelil ... pljunil bi ti pa zihr v pijačo." Kako si razložiti poskus umora možaka, ki v bližnjih v najslabšem primeru zbuja medlo antipatijo? Film Inventura nastavi zrcalo našim utvaram o človeški nesebičnosti.

Film in TV Filmoteka: slovenski film je končno dobil platformo videa na zahtevo

12.10.2021

Dostopnost je že od nekdaj ena večjih težav slovenskega filma: klasike domače filmske dediščine so gledalcem veliko težje dostopne kot najrazličnejši tuji naslovi. Ogromen korak v pravo smer pa predstavlja Filmoteka, nova platforma videa na zahtevo.

Južnokorejski fenomen Squid Game: kako visoka je cena preživetja v kapitalizmu?

12.10.2021

Popkultura že od zlatih časov Igre prestolov ni bila tako fiksirana na en sam fenomen. Squid Game je trenutno najbolj gledana serija na planetu, vsaj delno presenetljiv uspeh za Netflix in še eno v vrsti zmagoslavij južnokorejske kinematografije.

Filmska recenzija Ni čas za smrt

06.10.2021

Daniel Craig, najboljši Bond našega časa, se od vloge poslavlja s filmom, ki noče biti samo orgija avtomobilskih pregonov in streljanja, ampak resna meditacija o smrtnosti, izgubi in grehih preteklosti. Morda je to pretrd oreh za to franšizo.

Intervju Miroslav Mandić: "Zanima me ljubezen, ko v njej ni več elementa racionalnega"

05.10.2021

Po dolgi festivalski poti, ki jo je pravkar kronal tudi z zmago na turškem festivalu, se Sanremo, novi celovečerec Miroslava Mandića, končno predstavlja slovenskemu občinstvu. Tiha pripoved o jeseni življenja odpira bistvena vprašanja o naravi ljubezni.

Intervju Stripar Patrick Wirbeleit: "Govoreča Škatla je dokaz čarovnije v običajnem življenju"

09.10.2021

Nemški stripar in ilustrator Patrick Wirbeleit kot otrok ni bil pretirano navdušen bralec, zato razume, da je ljubezen do knjig treba včasih malo spodbuditi. In tu nastopi lik navihane Škatle, stripovskega lika "brez vzgojnih namenov".

Na TV SLO O slavnosti in gostih: parabola totalitarizma in najkontroverznejši film češkega novega vala

24.09.2021

V nadrealistični mojstrovini češkega režiserja Jana Němca se bukoličen piknik prevesi v klavstrofobično popoldne. Izriše se portret človeka kot politične živali – razmislek o tem, kako zlahka ljudje upognejo hrbet in se prilagodijo vladajoči ideologiji.

Stran 22 od 188
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov