Dodatne carine pomenijo "korak nazaj za prosto svetovno trgovino ter s tem za blaginjo, ohranjanje delovnih mest in rast v Evropi," je v torek v intervjuju, ki je bil objavljen v dnevniku Bild, dejala Müller. "Če je energija v Evropi tri- do štirikrat dražja kot v ZDA ali na
Kitajskem, če zaradi birokracije ves čas izgubljamo čas in denar in če bomo v davčnem smislu vedno manj konkurenčni ... to ne bo delovalo," je bila ostra prva dama združenja, ki zastopa glavne nemške proizvajalce avtomobilov, vključno s Volkswagnom, BMW in Mercedes-Benzom.
Müller je ob tem opozorila, da bo tako vedno več novih delovnih mest ustvarjenih v tujini, zato je pozvala k nadaljnjim pogovorom o carinah. "Izzive je treba reševati z dialogom," je podčrtala po poročanju francoske tiskovne agencije APF.
V Bruslju so sicer poudarili, da se pogovori s Pekingom o alternativnih rešitvah nadaljujejo.
Kritični so tudi pri avtomobilskem velikanu BMW. Prvi mož BMW-ja Oliver Zipse je medtem v ločeni izjavi dejal, da bo poteza EU-ja "škodovala poslovnemu modelu svetovno delujočih podjetij, omejila dobavo električnih avtomobilov evropskim strankam in tako upočasnila razogljičenje v prometnem sektorju".
Potem ko je Evropska komisija v torek potrdila uvedbo dodatnih carin na uvoz električnih vozil, izdelanih na Kitajskem, so danes že začele veljati, poleg že obstoječih 10-odstotnih carin še dodatne carine v višini od 7,8 do 35,3 odstotka za pet let.
Volkswagen: 64-odstotni padec dobička na četrtletni medletni ravni
Nemški avtomobilski velikan Volkswagen je v tretjem letošnjem četrtletju glede na primerljivo lansko obdobje zaznal 64-odstotni padec čistega dobička, medtem ko se spopada z visokimi stroški in upočasnjeno prodajo na Kitajskem. Čisti dobiček se je medletno zmanjšal na 1,58 milijarde dolarjev, Skupina je padec dobička pripisala predvsem sedemodstotnemu padcu prodaje vozil. Rasti prodaje v Severni Ameriki tako ni uspelo nadomestiti izrazitega padca prodaje na Kitajskem, kjer Volkswagen ustvari tretjino prodaje.
Skupina, pod okrilje katere spada deset znamk, je sicer že pred časom napovedala, da razmišlja o zaprtju tovarn in znatnem zmanjšanju številna delovnih mest, s čimer bi izboljšala konkurenčnost. V ponedeljek je podjetje sporočilo, da namerava zapreti najmanj tri tovarne v Nemčiji.
Volkswagen v največjem gospodarstvu v območju evra sicer zaposluje okoli 120.000 ljudi, skupaj pa ima v Nemčiji deset tovarn.
Audi bo v Bruslju tovarno zaprl februarja
Še en nemški proizvajalec avtomobilov, Audi, je v torek sporočil, da bo konec februarja 2025 zaprl nedonosno tovarno v belgijskem Bruslju, ki velja za njegovo zibelko električnih avtomobilov. Hčerinsko podjetje nemškega avtomobilskega velika Volkswagen je zaprtje tovarne v Forestu južno od belgijske prestolnice, kjer je zaposlenih približno 3000 ljudi, napovedal že septembra, a točnega datuma ni navedel. Zdaj je datum zaprtja tovarne znan. "Z 28. februarjem 2025 ustavljamo proizvodnjo," so potrdili v sindikatu.
Datum so sporočili po torkovem sestanku, na katerem je vodstvo družbe zagotovilo, da do konca letošnjega leta ne bo prišlo do odpuščanj. Vodstvo je ob tem tudi pojasnilo, da so v pogovorih s potencialnim investitorjem za bruseljsko tovarno. S kom se pogovarjajo, niso želeli razkriti, naj bi pa šlo za proizvajalca manjših gospodarskih vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje