Zlati boben se letos širi le v določenih kategorijah. Foto:
Zlati boben se letos širi le v določenih kategorijah. Foto:
Jure Aprih je napovedal vsebinski razvoj, ne geografskega. Foto: RTV Slo

Z njim želijo prireditelji poudariti, da je čas za izostritev pogleda in določitev novih zmagovalnih oglaševalskih vzorcev. Določiti je treba tudi smer, v katero se bo festival, za katerega se zdi, da je prerasel meje vzhodne Evrope, razvijal, je dejal predsednik festivala Jure Apih. Namesto da bi se festival, ki bo potekal med 2. in 7. oktobrom, širil geografsko, so za agencije z vsega sveta odprli le določene kategorije, medtem ko lahko v drugih sodelujejo le agencije iz vzhodne Evrope in Avstrije.

Art direction za ves svet
Za sodelujoče z vsega sveta so letos odprli kategorijo art direction, v katero sodijo grafično oblikovanje, neposredni marketing in embalaže. Že od prej predstavljajo konkurenco vzhodnjeevropskim in avstrijskim agencijam tudi oglaševalci z drugih delov sveta v kategorijah oglaševalska akcija, spletna stra in televizijski promocijski napovednik.

Poudarek na vsebinski rasti
Da se festival (še) ne bo širil geografsko, se je Slovenska oglaševalska zbornica, prireditelj Zlatega bobna, odločila, ker bi bila to težka pot, poleg tega pa zmogljivosti v Portorožu dopuščajo kakovostno organiziranje prireditve, na kateri sodeluje do 2.000 udeležencev. "Ugotovili smo, da je bolje, če namesto geografsko, rastemo na tekmovalnih področjih," je dejal Apih.

Piran postavlja nov izziv
Še naprej se bodo torej na Zlatem bobnu v kategorijah televizijskih, tiskanih in radijskih oglasov ter pri medijskih nagrad Vzhodnoevropejci in Avstijci merili le med sabo. Letos pa festival oglaševalcem ponuja nov izziv: oblikovanje velikega promocijskega plakata za Piran, ki sta ga razpisala občina Piran in največja evropska slikovna agencija Masterfile.

Zmagovalce bodo razlasili dvakrat
Na festivalu, katerega glavna prednost je, da podpira tisto komuniciranje, ki izvira iz lastnega prostora, torej sporočila, ki so regionalno kodirana, bodo nagrade podelili dvakrat. 4. oktobra bodo razglasili najboljše v v skupini televizijskih promocijskih napovednikov, medijskih nagrad, spletnih strani in oglaševalskih akcij, tri dneve kasneje pa v skupini televizijskih, tiskanih in radijskih oglasov ter v kategoriji art direction.