Ponudnik različnih videovsebin na zahtevo, Netflix, je analiziral podatke svojih gledalcev v 16 državah in poskušal določiti natančno točko, od katere dalje je vsaj 70-odstotna verjetnost, da bo gledalec dokončal najmanj prvo sezono določene serije.
Zanimivo je, da ni niti ene same serije, pri kateri bo zadostoval že ogled pilotne epizode. Politična drama o spletkarjenju v Beli hiši Hiša iz kart denimo ljudi "zasvoji" šele po treh delih, stripovski Daredevil terja potrpljenje pet epizod, medtem ko se je na maratonski sit-com Kako sem spoznal vajino mamo treba navajati kar osem delov, povzema The Hollywood Reporter.
Pomen pilotne epizode le ni tako velik
"Glede na to, kako dragoceni so osrednji večerni termini na tradicionalni televiziji, velja, da je pilotna epizoda ključnega pomena za usodo serije," ugotavlja Ted Sarandos, direktor vsebin pri Netflixu. "Naše raziskave več kot dvajsetih nadaljevank na 16 tržiščih pa so pokazale, da nikogar ne prepriča že prva epizoda. To potrjuje naše stališče, da je objava vseh delov hkrati bolj kompatibilna s tem, kar hočejo uporabniki."
Pri Netflixu so analizirali podatke svojih odjemalcev v Avstraliji, Braziliji, Belgiji, ZDA in Kanadi, na Danskem in Finskem, Švedskem, Norveškem, v Franciji, Nemčiji, na Irskem in v Veliki Britaniji, v Mehiki, na Novi Zelandiji ter Nizozemskem.
Entuziastični Nizozemci, zadržani Avstralci
Razlike so tudi med posameznimi narodi: Nizozemci se na primer nad serijo navdušijo hitreje od svetovnega povprečja, in to ne glede na to, katero serijo gledajo. Nemci so bili prvi, ki so posvojili stripovsko adaptacijo Arrow, medtem ko so Francozi najhitreje vzljubili "novodobne Prijatelje", Kako sem spoznal vajino mamo. Uporabniki v Avstraliji in na Novi Zelandiji so praviloma potrebovali eno epizodo več od povprečja, da jih je serija potegnila vase.
Če bi upoštevali vseh 25 serij, ki so jih vzeli v precep, je povprečno treba pogledati tri epizode, preden si dokončno "zasvojen".
Osipa nočejo razkriti
Podatki sicer ne razkrijejo, kako veliko občinstvo so testirali in koliko ljudi je obupalo pred koncem sezone, ugotavlja britanski The Guardian. Drugače povedano: če vemo, da bo tistih sedem od desetih gledalcev, ki so prišli do šeste epizode Oglaševalcev, prišlo do konca sezone, pa ne vemo, koliko jih je obupalo že pred tem. Omeniti velja tudi, da Netflix vsebine ponuja brez vsiljenih oglasov in - če hočete - tudi brez presledkov, tako da je mogoče teoretično vse epizode pogledati v enem zamahu.
Seznam epizod v celoti je videti takole:
2. epizoda:
Bates Motel, Kriva pota (Breaking Bad), Scandal, Sons of Anarchy, Suits, The Killing, Živi mrtveci (The Walking Dead)
3. epizoda:
Dexter, Opravljivka (Gossip Girl), House of Cards, Marco Polo, Orange is the New Black, Sense8
4. epizoda:
Better Call Saul, Bloodline, Grace & Frankie, Pretty Little Liars, Unbreakable Kimmy Schmidt
5. epizoda:
BoJack Horseman, Daredevil
6. epizoda:
Oglaševalci (Mad Men), Once Upon A Time, The Blacklist
8. epizoda:
Arrow, How I Met Your Mother
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje