Za nagrade, ki so jih v Washingtonu podelili v različnih uredniških in marketinških kategorijah, se je potegovalo 30 krajevnih izdaj revije National Geographic. Za najboljšo predstavitev nove izdaje pa je bilo v igri sedem revij. Tehtnico v prid slovenski ekipi je med drugim nagnila akcija, v kateri se je na revijo naročilo več kot 10.000 bralcev, največ na število prebivalcev med vsemi krajevnimi partnerji družbe National Geographic.
Vključena tudi TV Slovenija
K velikemu zanimanju je pripomoglo, da je marketinška ekipa v promocijo revije, ki se je začela 26. decembra 2005, vključila tudi televizijo in inovativno pisemsko ponudbo. Sredi aprila je bil na TV Slovenija namreč prvič na sporedu Kviz National Geographic Junior, v katerem se preizkušajo četrtošolci devetletke in tretješolci osemletke.
Za nagrado v ZDA
Zmagovalna ekipa, ki bo izkazala najboljše poznavanje živali, rastlin, držav in še marsičesa, predvsem naravoslovja in splošne razgledanosti, se bo podala po poti dveh članov ekipe, ki je prejela nagrado za najboljšo predstavitev nove akcije: poleti bodo šolarji en teden preživeli v glavnem mestu Združenih držav Amerike.
Pot prek Atlantskega oceana pa bo dolga, saj so se prva predtekmovanja na šolah začela že oktobra lani. Sledila so področna tekmovanja, na katerih je sodelovalo 150 ekip iz vse Slovenije, do Kolodvorske pa se je uspelo prebiti le osmim najboljšim. Televizijski gledalci bodo lahko namreč v sedmih oddajah spremljali le četrtfinalne, polfinalna in finalni dvoboj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje