Obe sta na koncertu vodilnih baletnih solistov mariborskega in ljubljanskega baleta prejeli nagrado Društva baletnih umetnikov Slovenije; nagrada nosi ime Lydia Wisiak. Bojani Nenandovič Otrin je priznanje prinesla vrhunska izvedba Julije v predstavi Radio in Juliet koreografa Edwarda Cluga. Koreografinji in pedagoginji Ani Vovk Pezdir je žirija DBUS-a v sestavi Ljiljana Keča Rošker (predsednica žirije), Magda Vrhovec, Marina Krasnova, Edi Dežman in Vojko Vidmar nagrado dodelila za izjemne zasluge za popularizacijo baleta med mladimi na področju neodvisne baletne dejavnosti.
Predstavo je ukradla soplesalcemČeprav je Bojana Nenandovič v Sloveniji dokaj neznano baletno ime na slovenskih odrih, se je izkazala za balerino vrhunskih kakovosti. Njeni gibi so predstavo Radio in Juliet obogatili in jo pospremili na pot uspešnosti. DBUS je še zapisal, da je Nenandovič Otrinova "z navdušujočim talentom, briljantno baletno tehniko in umetniškostjo, prepleteno z inteligenco, prikovala nase poglede gledalcev in "ukradla show".
Bojana Nenandovič Otrin je svoje baletno mojstrstvo pilila na akademijah v Kölnu in Münchnu. Po diplomi so sledili številni angažmaji na evropskih odrih, leta 2001 pa je v Berlinu postala solistka. Isto vlogo je leta 2005 prevzela v ljubljanskem baletu.
Po poduk v London
Ana Vovk Pezdir slovensko plesno dejavnost aktivno sooblikuje od leta 1975, ko je predstavila svojo prvo resno koreografijo. Na njen umetniški jezik je med drugim vplivalo tudi leto dni spoznavanja plesne scene v Londonu, ki ga je Ana Vovk Pezdir opravila, še preden se je lotila oblikovanja velikih koreografij. Plesno pot Ane Vovk Pezdir zaznamuje raznolikost idejnih zasnov, na katerih koreografinja gradi svoje predstave. V delo vnaša motive in teme s področja znanosti, tehnike, narave, vsakodnevnega življenja in medčloveških odnosov.
Pionirka konvergence umetniških disciplin
V osemdesetih je Ana Vovk Pezdir, ki je med prvimi pri nas začela v ples vnašati prvine drugih umetniških disciplin (v odrsko dogajanje je vključevala filme, ki jih je tudi sama posnela in montirala), zaznamovala slovensko plesno umetnost tudi s koreografijami na Dnevih plesa v Cankarjevem dom, kjer je s srednješolsko skupino za sodobni ples AKT predstavila svoj miselni svet, izražen v plesni govorici.
Tudi v naslednjih letih se je Ana Vovk Pezdir posvečala razvoju temeljev slovenskega plesa oziroma delu z mladimi. Med drugim je delala v otroškem plesnem gledališču Harlekin, lani pa je bila na njeno pobudo v Celju organizirana prva Revija klasičnih baletnih šol v Sloveniji. Letos je že sledilo nadaljevanje v Sežani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje