Kot je v spremnem gradivu zapisal likovni kritik Dejan Mehmedovič, se v podobah pred očmi gledalca zelo občuteno in rahlo, kot nekakšna oda življenjskosti, razgrinjajo skrivnosti duše. Foto:
Kot je v spremnem gradivu zapisal likovni kritik Dejan Mehmedovič, se v podobah pred očmi gledalca zelo občuteno in rahlo, kot nekakšna oda življenjskosti, razgrinjajo skrivnosti duše. Foto:
Miran Kordež se je rodil leta 1961 v Črni na Koroškem, v Ljubljani pa je dokončal grafično šolo. Z likovnimi deli se predstavlja na samostojnih in skupinskih razstavah doma in v tujini. Kot samostojni grafični oblikovalec živi in ustvarja v Mirnu.

Razstava bo svoja vrata odprla nocoj ob 21. uri, dela pa bodo na ogled vse do 7. oktobra. Kot je v spremenem gradivu zapisala likovni kritik Dejan Mehmedovič se Kordeževo slikarstvo giblje na meji figuralnega načina izraza, spogleduje pa se z abstraktnim.

Značilna je nekoliko zabrisana senca figure, gibajoča se v nevidnem fluidu, ki veje skozi podobo in ji daje značilno dinamiko. Figuralne zasnove, ki jih avtor ujame v stanju trenutka, grafično pa jim posveča le nekaj obrisa, so po Mehmedovičevem mnenju precej univerzalne narave. Koloristično se cikel zaokroža v spektru toplejših barv rumene, oranžne in rjave.

Raznolikost vtisov in interpretacij
Kompozicijsko razgibana likovna dela v posredovanju vsebinskosti ohranjajo umetniško polivalentnost in vsebinsko širino ter dopuščajo razločne možnosti vtisov in interpretacij. Motivično so razstavljena likovna dela odprta, vendar omejena v izpovednem izlivu senzualnega, kjer obstaja nad-trenutek kot primarni imperativ intimnega.

V prefinjenosti podob se skozi plastenje, nezavedno, z nekakšnim izginevanjem senc v prostor, beleži jasni iskrivi dogodek čutnosti. V slikah, kjer se avtor vzdigne nad raven materialnega, pa je zaznati iskanje idealnosti moško-ženskega principa in prestopanje na raven obče duhovnega. V ozadju je po mnenju kritika morda odsev zavedanja lastne biti, ki v sublimnosti eksistencialnega odpira pot v izpoved.