Do poletja se bo pokazalo, koliko podjetij je ugasnilo kljub državnim pomočem. V številnih dejavnostih se bojijo tudi, da so se kupci, vsaj začasno, navadili živeti brez njihovih storitev.
Tekstilna podjetja oziroma trgovine se pritožujejo nad kopičenjem zimskih zalog. Blago mečejo stran tudi v drugih trgovinah, recimo cvetličarnah. Mnogo prodajaln s cvetjem je svoja vrata že zaprlo. Nekatere cvetličarne, ki so svoja vrata zaprle, jih zagotovo ne bodo več odprle. "Tisti, ki ostajajo, pa bodo najverjetneje potrebovali približno dve leti za okrevanje, v vseh teh trenutkih odpiranja in zapiranja so morali v kalo vreči veliko lončnic, rezanega cvetja, stroškov česar pa jim nihče ne povrne," je dejal cvetličar Simon Ogrizek.
Korona je premešala karte tudi na trgu prevozov, taksistične službe so v tem času delovale z zmanjšanim voznim parkom, saj so se morali občani držati omejitev na občine. "Zaradi pomanjkanja dela je precej voznikov moralo na čakanje, izgube so velike, avtomobili so stali, problem je, če so avtomobili na lizing, ker lizinške hiše nikakor niso želele pomagati z odlogom plačila," razlaga taksist Viki Ašič.
V avtoservisnih dejavnostih so med zaprtjem avtopralnic večkrat opozarjali, da ne morejo popravljati umazanih avtomobilov. Zdaj, ko so testiranja zaposlenih obvezna, pa se avtopralnicam porajajo številna vprašanja."Mnogokrat so odgovori na naša praktična vprašanja na načelni ravni, potemtakem prihaja do situacij, ko morata mnenje usklajevati lastnik avtopralnice in inšpektor," primer iz prakse ponazori Igor Pipan iz Obrtno-podjetniške zbornice.
V teh dneh pa pregorevajo zaposleni v računovodskih servisih, preobremenjeni z novimi pravili, odloki in obračuni. Zato pozivajo ministrstvo za finance, naj rok za oddajo letnih poročil in davčnih obračunov podaljša s konca marca na konec maja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje