Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Tri Donizettijeve kraljice (Elizabeta, Anne Boleyn in Maria Stuart) se razlikujejo tako po usodi kot po značaju – in tako v njegovih operah dobijo vsaka svoj glasbeno-psihološki portret. Največ lirizma veje iz Marije Stuart, ker se pač sklada z Donizettijevim konceptom junakinje kot subtilnega človeškega bitja.
4 epizod
Operni iztek četrtkove jutranjice prinaša antropološki, literarni, tehnični, politični in sociološki pogled na to obliko glasbenega ustvarjanja.
Tri Donizettijeve kraljice (Elizabeta, Anne Boleyn in Maria Stuart) se razlikujejo tako po usodi kot po značaju – in tako v njegovih operah dobijo vsaka svoj glasbeno-psihološki portret. Največ lirizma veje iz Marije Stuart, ker se pač sklada z Donizettijevim konceptom junakinje kot subtilnega človeškega bitja.
"Začimbe" in tehnike, ki so jih pri "kuhanju" oper uporabljali Giuseppe Verdi, Giovanni Pacini in Gioachino Rossini.
Tokrat se bo zvrstilo nekaj opernih ansamblov, od vključno terceta naprej - ta namreč že ponuja priložnost za obogatitev harmonije v vokalnem slogu ter za hkratno slikanje razlik med protagonisti.
Kljub nekaterim vprašljivim melodramatskim rešitvam libreta, katerega središčni lik je Riccardo oziroma Gustavo, sodi Ples med najboljše opere Verdijevega srednjega ustvarjalnega obdobja; še zlasti zanimiv je način razvoja skladateljevega glasbenega jezika v njem.
Neveljaven email naslov