Zgodba okoli sporne kampanje trgovskega podjetja Spar z znamenitim sloganom Slovenija, moja dežela se tako nadaljuje. Proti zlorabi ponarodele blagovne znamke pa se povezujejo tudi drugi avtorji, je za TV Dnevnik poročal Tomaž Bratož.
Duša ima dovolj zavajanja, da ni avtor slogana
Danes odličen urednik, nekoč pa pisec oglasov Zdravko Duša, zagotavlja, da ima dovolj zavajanja, da ni avtor legendarnega slogana Slovenija, moja dežela in da bo pravico iskal na sodišču. Medtem pa Jernej Repovž iz Studia Marketing, ki je lastnik blagovne znamke, zanika, da bi bil Duša avtor gesla.
Toda gre za nacionalno, družinsko srebrnino, ki nima cene, prodaja, čeprav dobremu podjetju, pa je moralno sprevržena. Obranijo jo lahko dobri pravniki in pritisk javnosti, je prepričan poznavalec marketinga Janez Damjan. Recimo oblikovalec Jani Bavčer, ki ni vedel za koga popravlja svoj izvorni lipov list, pa režiser izvornega oglasa Jaka Judnič, ki ga je lani po naročilu Studia Marketing restavriral.
"To je tako, kot da bi Plečnikov dedič NUK spremenil v blagovnico ali bordel," pravi Damjan.
Gospodarska zbornica oglasa ni zaščitila
Afere v Sparu ne komentirajo, s kampanjo, ki povečuje prodajo in delež slovenskih izdelkov, pa so zadovoljni očitno tudi kupci in domači proizvajalci. Gospodarska zbornica, v osemdesetih naročnica izvorno turistične kampanje, ki oglasa takrat ni zaščitila, pa še preučuje, ali vendarle ni pravna naslednica znamenite blagovne znamke.
Oglas Slovenija, moja dežela iz leta 1986 si lahko ogledate spodaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje