Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Predvsem slednje radi izpostavljajo gospodarski lobiji, ki se že vrsto let trudijo privatizirati to področje. Pri tem so jim v pomoč tudi uradniki na agenciji za civilno letalstvo, ki kljub mnogo predlogom, kako pravno urediti stvari v okviru obstoječega sistema, ne naredijo nič.
So pa zato zavihali rokave štirje pristojni ministri (obramba, zdravje, notranje zadeve, infrastruktura), ki bodo skušali od 28. oktobra najprej sprejeti pravilnik za tehnične pogoje, s katerimi, kot pravi obrambni minister Janko Veber, ne bo nič drugače kot doslej. Uredbo je po njegovem mnenju mogoče razlagati tudi drugače od popolne prepovedi.
Slovenija je v takem finančnem položaju, da je treba uporabljati obstoječo opremo in pri tem zagotavljati večnamenskost, ki se je še posebej dobro izkazala ob naravnih nesrečah.
"V Sloveniji je ta hip največja ogroženost zaradi naravnih nesreč, denimo. Kot veste, smo uspešno poskušali tako v sistemu civilne zaščite kot pri Slovenski vojski vzpostaviti zelo dobro sodelovanje. Dvonamenskost se je izkazala kot najučinkovitejši sistem za reševanje in tudi najracionalnejši," je povedal minister.
Seveda razmišljajo tudi o tem, da bi ali v vojski ali na policiji imeli helikopter, ki bi bil namenjen izključno reševanju. Ob kakih denarnih prilivih bi razmišljali tudi o povečanju flote. Ob tem ne pozabimo, da je za zdaj helikoptersko reševanje za ponesrečence še vedno brezplačno. Resnici na ljubo, bi ga, kdaj pa kdaj, še posebej ko gre za izzivanje usode in neumnost, lahko tudi zaračunali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje