V pripravah bodo upoštevali smernice Urada Združenih narodov za droge in kriminal, ki poudarja zlasti zavest o skupni družbeni odgovornosti za dobrobit otrok in njihovo zaščito pred zlorabo drog. K sodelovanju bodo poskušali pritegniti starše, pedagoške, socialne delavce, vladne in nevladne organizacije in ustanove, medije ter javnost.
Slogan letošnje mednarodne kampanje je "Droge niso igra". Kot droge pa upoštevajo vse psihoaktivne snovi in ne le prepovedanih.
Ciljno občinstvo - mladina
Zavod iz Raven pripravlja v novembru raznovrstne dejavnosti. Načrtujejo splošno medijsko kampanjo, ki naj bi nagovorila zlasti mlade. Želijo jih namreč spodbuditi k razmišljanju in razpravi, da pa bi se mlajšim generacijam učinkoviteje približali, so se odločili uporabiti tudi primerne jezikovne prijeme. Tako bodo mlade spraševali na primer, kaj je kul, ali je res tako zelo kul bit zadet in/ali pijan, kakšni so tvoji argumenti ipd. Mlade pozivajo, naj izrazijo svoje mnenje na ustrezni spletni strani.
Tudi na starše niso pozabili
V publikaciji Kokain, ki naj bi jo objavili novembra, bodo poskušali na poljuden način predstaviti znanstvene ugotovitve v zvezi z vedno bolj razširjeno drogo v Evropi. Temu naj bi sledil še prevod publikacije Keeping Youth Drug Free, ki vsebuje koristne napotke za starše. Tako naj bi jim pomagali pri prizadevanjih, da okrepijo svoje otroke z veščinami, ki jih bodo varovale pred odvisnostmi. Prevod bo dostopen na spletu.
V sklop dejavnosti pa sodi tudi strokovni posvet z naslovom "Moč komunikacije med otroci, mladostniki in starši pri preprečevanju zasvojenosti", ki je bil organiziran 26. oktobra v Slovenj Gradcu. Udeležilo se ga je 121 slovenskih strokovnjakov, ki so lahko izmenjali izkušnje in znanje s predavatelji iz Slovenije in Italije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje