V formuli ena je na dirkališčih mogoče zaslediti več družin z otroki, je poudaril vodja dirkališča Sepang v Kuala Lumpurju. Foto: EPA
V formuli ena je na dirkališčih mogoče zaslediti več družin z otroki, je poudaril vodja dirkališča Sepang v Kuala Lumpurju. Foto: EPA


Lani se je začelo novo obdobje turbomotorjev, ki so predtem v kraljici motošporta nazadnje hrumeli leta 1988.

VN Nemčije (spet) v Hockenheimu
Dirko za VN Nemčije, ki bi jo morali letos po dogovoru izpeljati v Nürburgringu, bodo še enkrat organizirali v Hockenheimu, je potrdil vodja formule ena Bernie Ecclestone. Nemška preizkušnja je na sporedu 19. julija, lansko je dobil Nico Rosberg.

Novi šestvaljniki so številnim organizatorjem dirk zaradi tihe narave povzročali (in še vedno povzročajo) veliko sivih las, a po besedah vodje dirkališča v Kuala Lumpurju Razalija povsod niso imeli enakih težav.
Družine zdaj lahko uživajo
Razali je poudaril, da mu zvok turbomotorjev nikakor ni všeč in da pogreša požrešnejše, precej glasnejše motorje, ki so bili pravzaprav zaščitni znak tega športa. Vseeno pa je opazil, da so formulo ena zaradi tega približali širši množici ljudi. "Priznam, da smo bili po poročanju organizatorja dirke v Melbournu lani zelo zaskrbljeni. Ko smo nato na drugi dirki sezone v Maleziji prvič zaslišali zvok turbomotorjev, nam to nikakor ni bilo všeč. Vse skupaj je pretiho," je za Reuters dejal Razali, a poudaril: "Toda hkrati sem opazil, da je na tribunah zaradi tega veliko več družin z otroki in da vsi skupaj v celotni izkušnji bolj uživajo."
Včasih zvok dirkalnikov prestrašil otroke
Dirka za VN Malezije je letos na sporedu 29. marca, Razali tudi tokrat na tribunah pričakuje lepo število družin. "Spomnim se, kako so na preteklih dirkah očetje svojim otrokom na ušesa nataknili slušalke in jih držali skupaj. Ali pa jok otrok, ki jih je zvok dirkalnikov prestrašil, zaradi česar so želeli domov. Mislim, da novi, tišji turbomotorji zdaj na dirkališče privabljajo novo bazo navijačev - in to je konec koncev tisto, kar si želiš," je še povedal.

Primerjava zvoka motorjev iz sezon 2013 in 2014 v Melbournu:


Za nostalgike: zvok Ferrarijevih dirkalnikov iz prejšnjih desetletij:


Za nostalgike: McLaren Honda z Ayrtonom Senno v Monaku: