Porschejev maloserijski izdelek je namenjen za dirkališča, privoščijo pa si ga lahko le bogatejša moštva. Foto: Porsche
Porschejev maloserijski izdelek je namenjen za dirkališča, privoščijo pa si ga lahko le bogatejša moštva. Foto: Porsche

Superšportnik za dirkališča, ki temelji na cestnem športniku 911 GT3 RS, je zdaj širši za 48 milimetrov, kar je opazno že na pogled. Očem skrite, a toliko pomembnejše za dosežke na tekmovanjih pa so izboljšave 4,0-litrskega šestvaljnega motorja, ki zmore 338 kilovatov (460 KM) in prek šeststopenjskega menjalnika poganja zadnji, 310 milimetrov širok, par koles.

Prednji kolesi različice za dirkalno sezono 2012 imata za 30 milimetrov širši premer, ki je zdaj skupno 680 milimetrov, večjemu premeru ustrezno pa so prilagodili tudi kolesne koše in usmernike zraka. Aerodinamiko in dotok zraka za motor pa so izboljšali s preoblikovanjem in premestitvijo nekaterih vstopnikov zraka.

Porschejev dirkalnik ustreza predpisom in zahtevam za udeležbo na dirkah, kot so 24 ur Le Mansa, svetovni pokal FIA v preizkušnjah vzdržljivosti, evropska in ameriška serija Le Mans ter še nekatere druge, na katerih sodelujejo moštva, ki si lahko privoščijo takšne ali podobne precej drage dirkalnike.

Cena Porschejevega superšportnika je namreč zajetnih 498.000 evrov brez dajatev, prvim kupcem pa ga bodo lahko dostavili januarja 2012.