Porschejevi konstruktorji bodo čas do dirke v Le Mansu leta 2014 izkoristili za temeljite priprave in preizkušanje tovarniškega športnega prototipa.
S povsem na novo razvitim dirkalnikom si želijo poseči po najvišjih mestih v prestižnem razredu LMP1, kjer posamezne znamke dokazujejo predvsem kakovost in vzdržljivost tehnike uporabljene v zmogljivih športnikih in posredno tudi v njihovih serijskih cestnih izdelkih. Vodilni možje družbe Porsche iz Stuttgarta in športnega oddelka ob tem dodajajo, da je znamka že od nekdaj neločljivo povezana z avtomobilskim športom in da je bilo le vprašanje časa, kdaj se bodo z dirkalnikom vrnili v najvišji razred. Porsche je namreč v Le Mansu že dosegal odlične rezultate, vključno z zmagami. Zadnjo zmago so slavili leta 1998 s porschejem 911 GT1.
S kakšnim avtomobilom bodo nadaljevali tradicijo zaenkrat sicer še ni znano, razvojni inženirji pa poudarjajo, da so podrobnosti odvisne predvsem od morebitnih sprememb pravilnikov in da si želijo vgraditi tudi že preizkušano tehnologijo hibridnega pogona.
Ne glede na to kakšen bo dirkalnik s katerim se bodo leta 2014 podali na 24-urno preizkušnjo v Le Mansu, pa se brez dvoma ne bi branili nove zmage. Prvo zmago za Porsche sta namreč leta 1970 z legendarnim 917 osvojila Hans Herrmann in Richard Attwood. Šestnajsto in do sedaj zadnjo skupno zmago so leta 1998 z dirkalnikom 911 GT1 zabeležili Laurent Aiello, Stéphane Ortelli in Allan McNish. V letih 2008 in 2009 pa je športni prototip Porsche RS Spyder slavil v kategoriji LMP2.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje