Mnenja o zunanji podobi se bodo verjetno razlikovala, nobenih dvomov pa ne dopuščajo podatki o zmogljivostih pogonskega agregata, ki se bo skrival pod motornim pokrovom prestižnega kabrioleta. Motor 4,2 FSI je namreč zmogljiv osemvaljnik z največjo močjo 331 kilovatov (450 KM), ki jo doseže pri 8.250 vrtljajih in največjim navorom 430 Nm v območju med 4.000 in 6.000 vrtljaji. Pogon je štirikolesni, v razmerju 40:60, po potrebi pa lahko glede na vozne razmere avtomatika na prednji par prenese največ 70 odstotkov in na zadnji 85 odstotkov.
Zmogljiv motor naj bi po tovarniških podatkih zagotavljal pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,9 sekunde, najvišja hitrost je serijsko elektronsko omejena na 250 km/h, vendar pa lahko na željo kupca omejitev dvignejo na 280 km/h. Kljub športnim zmogljivostim motorja pri Audiju navajajo podatek, da naj bi bila povprečna poraba le 10,9 litra na sto prevoženih kilometrov.
Štirisedežni kabriolet, ki meri v dolžino 4.649 milimetrov, ima v skladu z Audijevo tradicijo klasično platneno streho, ki zložena v prtljažnem prostoru zavzame le 60 litrov od skupnih 380 litrov prostora.
Glede na razred novega kabrioleta pri Audiju obljubljajo obilico serijske opreme, kar nekaj ponudbe pa bo še na seznamu dodatne opreme, ki bo lahko poskrbela za višanje izhodiščne cene 88.500 evrov, koliko bodo predvidoma morali za avtomobil odšteti kupci v Nemčiji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje