Šef Aston Martina Andy Palmer je za Avtomobilnost razkril pot najbolj luksuznih avtomobilov v prihodnosti.
Lagonda se je na razstavnem prostoru predstavila kot samostojna znamka, ki sicer deluje "pod dežnikom" britanskega proizvajalca prestižnih vozil Aston Martin. "Lagonda bo prvi proizvajalec luksuznih vozil, ki bo proizvajal izključno električne avtomobile," je za oddajo Avtomobilnost na avtomobilskem salonu v Ženevi povedal šef Aston Martina Andy Palmer.
Vsestransko vozilo za vse terene
Pri Lagondi so lani pokazali ultraluksuzen limuzinski konceptni električni avtomobil vision, letos pa so na razstavni prostor pripeljali koncept all-terrain, vozilo, ki je nekakšna zmes več karoserijskih izvedenk ali več avtomobilov v enem. Predstavniki Lagonde so nam pojasnili, da je njihov cilj pokazati, kako si predstavljajo vozilo prihodnosti za tiste z veliko denarja na računu. Po njihovem mnenju bo vožnja popolnoma samostojna in električna.
Kot v prestižnih jahtah
"Z električnim vozilom smo dosegli, da je v 5,3-metra dolgem vsestranskem vozilu več prostora kot v današnjih najbolj luksuznih limuzinah. Avtonomna in električna vozila nam bodo dovoljevala izjemen dizajn, kar želimo poudariti tudi z najnovejšim konceptom," pravi Palmer. Oblikovalci so se pri snovanju avtonomnega vozila zgledovali po najbolj prestižnih jahtah. Prtljažnik konceptnega vozila se zgleduje po jahtah, kjer lahko na zadnjem delu sedimo in namakamo noge v vodi, v lagondi pa na primer v naravi udobno opazujeta sončni zahod nekje v divjini.
Bogati nimajo prave izbire
"Namen avtomobila je, da se lahko z njim odpravite kamor koli, hkrati pa vas ves čas spremljata največji možni luksuz, material in prvovrstna tehnologija," pravi Palmer, ki meni, da danes bogati nimajo prave izbire, saj kupujejo električne tesle. "Poglejte sodobne bogate kupce. Danes verjetno vozijo teslo. Ne rečem, da je Rolls-Royce mrtev, ampak kupci iščejo drugačne načine mobilnosti in znamke, ki se znajo prilagajati," nam je povedal Palmer in dodal, da želijo z lagondo zadostiti tudi ekološkim normam.
Aston Martin je ime Lagonda oživil ravno s ciljem prekinitev "duopola", ki ga imata Bentley in Rolls-Royce na trgu ultraluksuznih limuzin, hkrati pa želijo ultraluksuznim športnim avtomobilom, po katerih je znan, dati nov zagon.
Odgovor na posmehovanje Rolls-Roycea
Tako kot koncept vison, je all-terrain zasnovan za uporabo v samovoznem načinu delovanja, zato se sprednja sedeža obračata. Verjamejo tudi, da ga bo zaradi terenskih funkcij občasno želel upravljati tudi voznik. Hkrati pa verjamejo, da bo popolno avtonomno vozilo na voljo že leta 2022.
Vrata se v prid lažjega izstopanja in vstopanja v vozilo odpirajo navzgor, kar omogoča tudi spektakularen prihod na rdečo preprogo, na primer.
V notranjosti prevladujejo naravni materiali, ki pa niso tradicionalni, na primer kašmir. Pri Aston Martinu so se morda v Ženevi z novo pridobitvijo tudi posmehovali lanski izjavi direktorja Rolls-Roycea Torstena Mueller-Oetvoesa, ki je Aston Martin obtožil, da nimajo pojma o tem, kako prodajati avtomobile ultrabogatim kupcem.
Aston Martin torej odgovarja z električnim luksuznim vozilom, kako električna bo njihova prihodnost, pa daje vedeti tudi najava, da bo novi aston martin tajnega agenta 007, Jamesa Bonda, popolnoma električen.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje