Pri Porscheju cayenna označujejo za zgodbo o uspehu, saj so prvo generacijo, predstavljeno leta 2002, kupci dobro sprejeli in v obdobju med letoma 2002 in 2010 kupili več kot 276.000 vozil prve generacije. Druga generacija je bila še uspešnejša, saj so v krajšem časovnem obdobju prodali že več kot 303.000 primerkov.
Glede na širitev ponudbe različic s sodobnejšim hibridom pa bo morda tretja generacija kmalu podrla rekord. Pri Porscheju namreč poleg štirih različic s »klasičnimi« motorji - cayenne S, cayenne turbo, cayenne diesel in cayenne S diesel - dodajajo še nov priključni hibrid cayenne S E-hybrid, ki po zmogljivostih presega hibridnega predhodnika.
Novi model ima litij-ionsko baterijo s kapaciteto 10,9 kWh, v kateri je dovolj energije za vožnjo le na električni pogon od 18 do 34 kilometrov, odvisno pač od načina vožnje, poti in drugih porabnikov energije. Moč elektromotorja so s 34 kilovatov (47 KM) povečali na 70 kilovatov (95 KM), najnižja skupna povprečna poraba, ki naj bi jo bilo mogoče doseči, pa je 3,4 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov.
Kombinirana moč trilitrskega kompresorskega motorja V6 (245 kW/333 KM) in elektromotorja (70 kW/95 KM) je 306 kilovatov (416 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto, skupni navor pa 590 Nm v območju od 1.250 do 4.000 vrtljajev na minuto. Hibridni cayenne za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 5,9 sekunde, največja hitrost, ki jo doseže, je 243 km/h. Največja hitrost z električnim pogonom pa 125 km/h.
Prodajo začenjajo oktobra na domačem nemškem trgu, kjer bo treba za najcenejšega cayenne diesla odšteti 66.260 evrov, za najdražjega cayenne turba pa 128.378 evrov. Cayenne S E-hybrid bo stal 82.087 evrov, enako kot cayenne S diesel – in 1.000 evrov manj kot dosedanji cayenne S hybrid.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje