Časi, ko je večja gibna prostornina motorja "povečevala ugled" in samozavest uporabnikov, so, vsaj v Evropi, že povsem minili. Ford pa se z novim trivaljnikom pridružuje znamkam, ki kupcem ponujajo napreden motor, primeren za uporabo tudi v večjih in ne le najmanjših vozilih. Premierna predstavitev motornega novinca je pripadla modelu focus, ki je po zagotovilih izdelovalca njihovo najvarčnejše vozilo z bencinskim motorjem do zdaj.
Focus, ki ga poganja motor s 74 kilovati (100 KM) in navorom 170 Nm, naj bi po zagotovilih izdelovalca za sto kilometrov v povprečju porabil 4,8 litra goriva, zmogljivejši motor z 92 kilovati (125 KM) pa 5,0 litrov bencina.
V Sloveniji je treba za najcenejšo različico focusa s šibkejšim novim motorjem odšteti 13.730 evrov, za tisto z močnejšim pa 14.550 evrov. Pri uvozniku pričakujejo, da se bo za novi motor odločila kar tretjina kupcev focusa, ki si je letos prislužil tudi naziv slovenski avto leta. Optimizem delno temelji na dobrem odzivu kupcev na nekaterih evropskih trgih, kjer so prodajo novega motorja začeli že aprila. Že v drugi polovici leta pa bo novi motor mogoče izbrati tudi za pogon modelov B-max in C-max.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje