Brazilskim oblikovalcem so pri delu sicer pomagali tudi strokovnjaki iz Nissanovega oblikovalskega centra v San Diegu, vendar so se poskušali čim bolj približati okusu brazilskih kupcev in vanj ujeti barvitost, temperament in vznemirljivost velike južnoameriške države. Extrem je hkrati tudi prototip avtomobila, ki je namenjen mlajšim generacijam. Nissanovi prodajni strategi omenjajo predvsem uspešne posameznike iz urbanih okolij, ki cenijo sodoben dizajn in želijo zbujati pozornost.
Kompaktni extrem, ki meri v dolžino 3.850 milimetrov, glede na zunanjost z zbujanjem pozornosti seveda nima težav. V potniški kabini je prostor prilagojen dvočlanski zasedbi, v drugi vrsti sta dodana dva bolj ali manj zasilna sedeža. Čeprav je prototip namenjen predvsem zbiranju vtisov o dizajnu, pa že omenjajo morebitni 1,6-litrski pogonski agregat in možnost izbire med različicama z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom.
O nadaljnji usodi prototipa in razvoju morebitne serijske različice pri Nissanu za zdaj molčijo, vendar pa ima extrem velike možnosti, da postane serijski model. Nissan ima namreč velike načrte s povečevanjem deleža na enem izmed največjih rastočih avtomobilskih trgov, kjer vlaga tudi v izgradnjo proizvodnih zmogljivosti. Tovarna v Resendeju, ki naj bi začela delovati s polnimi zmogljivostmi 200.000 vozil letno v prvi polovici 2014, je tako že mogoči kandidat za izdelavo novega serijskega modela.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje