Po kar nekaj letih odsotnosti prave športne različice fieste v Fordovi ponudbi se bo na trg vrnila povsem nova fiesta ST, ki so jo razvili v Fordovem športnem oddelku Team RS. Posebej prilagojeno podvozje, ki je v primerjavi s krotkejšimi različicami 15 milimetrov nižje so temeljito preizkusili tudi v praksi in med drugim naredili več kot 5.000 kilometrov na dirkalni stezi Nordschleife nemškega Nürburgringa.
Za dinamični pogon poskrbi 1,6-litrski motor ecoboost s 132 kilovati (180 KM) moči in 240 Nm navora, ki fiesti ST zagotavlja pospešek od 0 do 100 v manj kot sedmih sekundah in doseganje hitrosti do 220 kilometrov na uro. Novi motor zagotavlja 20 odstotkov več moči kot pri nekdanji fiesti ST, je pa tudi za 20 odstotkov "čistejši" z manjšo porabo in manjšim izpustom ogljikovega dioksida.
Fiesta ST je brez dvoma bližje okusu evropskih kot pa ameriških kupcev, vendar pri Fordu, glede na pozitivne odzive po lanski predstavitvi predserijskega prototipa v Los Angelesu, dopuščajo možnost, da bi jo ponudili tudi na trgu v Združenih državah Amerike.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje