Kar šest generacij se je zvrstilo v 35 letih od predstavitve prve fieste, ki je na trg pripeljala v času, ko so mali in varčni avtomobili zaradi naftne krize postali bolj iskano blago. Tradicijo majhnega in varčnega avtomobila fiesta po treh desetletjih in pol še nadaljuje, precej več pa ponuja na področju opreme.
Tudi v fiestin razred so se namreč že preselili številni dodatki, ki so bili sicer značilni za avtomobile višjega razreda. Kupci lahko izbirajo med zelo racionalnimi različicami ali pa se prepustijo razvajanju z opremo. Zadnjega bo deležnih tudi 35 kupcev posebne omejene izdaje deluxe, ki so jo ob jubileju pri uvozniku pripravili za slovenski trg.
Trivratno fieste deluxe, ki je na voljo v beli ali črni barvi in jo poganja 1,4-litrski motor z največjo močjo 71 kilovatov (96 KM), so poleg že izdatne serijske ravni opreme med drugim oplemenitili še z zadnjim difuzorjem, strešnim usmernikom zraka, športnim vzmetenjem Eibach, dnevnimi lučmi LED, nekaj kromiranimi detajli in vse skupaj postavili na 17-palčna kolesa s pnevmatikami 205/40 R17.
Za malce drugačno fiesto, ki se od sorodnic razlikuje po bolj športnem videzu, je treba odšteti 14.700 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje