Fluence kljub klasični zasnovi sledi sodobnim trendom pri obliki in tehnologiji. Foto: Renault
Fluence kljub klasični zasnovi sledi sodobnim trendom pri obliki in tehnologiji. Foto: Renault

Kljub klasični zasnovi pa se novi fluence kot eden izmed prvih Renaultovih modelov ponaša z novimi oblikovnimi detajli, ki so premierno predstavitev dočakali z novo generacijo modela clio. Poleg dinamične oblike karoserije to pomeni tudi velik in takoj opazen znak Renault na prednji maski ter trendovska svetlobna telesa s tehnologijo LED. Svojevrsten dokaz, da Renault ne podcenjuje trgov na vzhodu Evrope ter nekaj največjih neevropskih trgov, kot sta Rusija in Turčija, pa je ponudba sodobnih pogonskih agregatov, v katero so uvrstili še novi motor dCi 130.

Poleg 1,6-litrskega dizelskega agregata z največjo močjo 96 kilovatov (130 KM), ki bo dopolnil ponudbo dozdajšnjega dizelskega agregata z največjo močjo 81 kilovatov (110 KM), pri Renaultu izpostavljajo še predstavnika bencinskih hlapov v podobi 1,6-litrskega motorja 16V z močjo 85 kilovatov (115 KM), ki ga bo mogoče naročiti v kombinaciji s samodejnim menjalnikom. Prav tako pa naj bi bila povsem trendovsko sodobna tudi ponudba dodatne opreme, vključno z multimedijsko napravo r-link, ki bo omogočala mobilne internetne storitve.

Model fluence bodo izdelovali v tovarni Ovak-Renault v Turčiji, kjer bo na prodaj že od januarja 2013, pozneje pa naj bi ga poslali še na 55 drugih trgov, vključno s slovenskim.