S testiranjem želi doseči četrto stopnjo na lestvici združenja avtomobilskih inženirjev SAE (Society od Automotive Engineers), kar je le korak od popolnoma avtonomne vožnje.
Ob tem je Thomas Lukaszewic, Fordov evropski vodja za avtonomno vožnjo za Autocar povedal, da so v Ameriki za leto 2021 že napovedali uporabo avtonomnega vozila za storitev deljene uporabe avtomobilov, zato je pomembno, da začnejo testiranja tudi na stari celini. V Evropi imajo različne države tudi različne cestnoprometne predpise, različne prometne znake in različne ceste, na natrpanih prometnicah pa je tudi veliko kolesarjev.
Ford, ki bo leta 2017 ponovno potrojil svojo testno floto, se vidi kot vodilnega svetovnega igralca na področju povezljivosti, mobilnosti in avtonomnih vozil ter želi do leta 2021 imeti popolnoma avtonomen velikoserijski model.
Pri nas zahtevnejše razmere
To bo predstavljalo kar precejšen izziv, saj so razmere, v katerih morajo delovati avtonomna vozila v Evropi, precej bolj zahtevne kot v Združenih državah Amerike. Razmere v prometu se med državami na stari celini precej razlikujejo, kar nedvomno predstavlja dodaten izziv za sama avtonomna vozila.
Poleg avtonomne vožnje Ford že testira tudi druge napredne sisteme. V hibridnih mondeih poleg sistema, ki bo omogočal izogibanje rdečim semaforjem, preizkušajo tudi pomagalo, ki voznika opozori na nenadno zaviranje spredaj vozečega avtomobila, tudi če se to zgodi zunaj voznikovega vidnega polja na razdalji do 500 metrov. Preizkušali pa bodo tudi sistem, ki voznika opozori na oviro na cesti ali na približevanje vozil na nujni vožnji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje