Edge je v družbi modelov kuga in ecosport največji v Fordovi ponudbi športnih terenskih vozil. Kljub temu pa znatnih 4.808 milimetrov dolžine uspešno skrijeta oblika z daleč naprej podaljšanim vetrobranskim steklom in skupna višina 1.692 milimetrov. V prostorni potniški kabini je pet sedežnih mest, v zadku še prtljažnik s prostornino 602 litra, sedemsedežne različice pa ni v Fordovi ponudbi.
Kljub štirikolesnemu pogonu edge ni najprej »terenec«, ampak predvsem udobna »potovalna križarka«, ki pa po zagotovilih konstruktorjev brez težav zmore tudi pobeg na manj urejene vozne podlage. Štirikolesni pogon s sistemom za nadzor vektorjev s pomočjo zavornega sistema uravnava razdelitev moči vsem štirim kolesom in s tem omogoči bolj varno, športno pa tudi udobno vožnjo.
Udobje je bilo očitno med prednostnimi nalogami konstruktorjev, saj so s številnimi podrobnostmi zagotovili minimalen prenos vibracij in šumov v potniško kabino, v vozilu pa je vgrajen tudi sistem za aktivni nadzor šumov, ki s tremi mikrofoni spremlja zvok v kabini in poskrbi za »filtriranje« neprijetnih šumov.
Edge bo na slovenskem trgu na voljo z dvema različicama 2,0-litrskega dizelskega motorja TDCI, šibkejši zmore 132 kilovatov (180 KM), močnejši pa 154 kilovatov (210 KM). Pri prvem je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, pri drugem šeststopenjski samodejni menjalnik.
Pri obeh motornih različicah bo mogoče izbrati dva paketa opreme, in sicer titanium in sport, ki sta že oba v izhodišču prilagojena zahtevam in pričakovanjem zahtevnejših kupcev, vključno z naprednimi asistenčnimi sistemi. Ford si namreč želi z novincem na trgu, za katerega bo treba odšteti vsaj 46.300 evrov, poseči tudi v skupino tistih kupcev, ki morda že vozijo kakšnega tekmeca prestižnejših znamk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje