Kot poudarjajo pri britanski znamki, bo osveženi freelander 2 uporabnikom zagotavljal višjo raven udobja in užitka v vožnji. Korenitejših posegov je bila deležna notranjost, vključno z armaturo ter uporabljenimi materiali za obloge in sedeže. Na seznam opreme pa so med drugim dodali zagon motorja brez klasičnega ključa in električno ročno zavoro, ki zaznava naklon terena, na katerem je vozilo, in ki je ni mogoče sprostiti, če na sedežu ni voznika.
Med pogonskimi agregati v ponudbi pa pri Land Roverju izpostavljajo lani posodobljena 2,2-litrska dizelska motorja. Šibkejši zmore 110 kilovatov (150 KM) in bo na voljo z dvokolesnim in štirikolesnim pogonom, močnejši pa 140 kilovatov (190 KM) in bo na voljo le s štirikolesnim pogonom. Štirikolesni pogon bo pri vseh različicah z dizelskimi in bencinskimi motorji tudi pri osveženem freelanderju 2 pod elektronskim nadzorom elektronike, voznik pa bo lahko prilagajanje delovanja prepustil avtomatiki in izbral katerega izmed štirih programov za različne terene.
Uradna sejemska premiera čaka freelanderja 2 konec avgusta na avtomobilskem salonu v Moskvi, nato pa bo zapeljal tudi v prodajne salone na prvih evropskih trgih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje