Že ob prvi javni premieri spomladi na avtomobilskem salonu v Šanghaju so predstavniki znamke poudarili, da bo ghibli eden izmed ključnih temeljnih kamnov pri doseganju zastavljenega cilja, da leta 2015 dosežejo letno proizvodnjo 50.000 vozil znamke Maserati. Tega cilja seveda ne bi mogli doseči le s pregrešno dragimi izdelki, ki bi bili dosegljivi le najpetičnejšim kupcem, cene novinca z bencinskim motorjem pa se brez prištetih dajatev začenjajo precej nižje, že pri približno 50.000 evrih.
V skladu z željami po večjem zanimanju kupcev je očitno tudi dokaj izpostavljeno primerjanje ghiblija s hišno admiralsko ladjo quattroportejem. Z njim naj bi namreč najmlajši član družine delil številne komponente, čeprav je 50 kilogramov lažji, ima 173 milimetrov krajšo medosno razdaljo in je tudi za znatnih 291 milimetrov krajši. V celoti pa je bolj športno uglašen in se bo poskušal spogledovati s kupci, ki si želijo več vozne dinamike tudi pri limuzinah.
Ghibli pa je pomemben mejnik v zgodovini Maseratija tudi zaradi tega, ker se bo za masko s trizobom prvič skrival še dizelski pogonski agregat, in sicer V6 z močjo 202 kilovata (275 KM) in navorom 600 Nm.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje