Pod žaromete avtomobilskega salona v Tokiu, ki bo za obiskovalce odprl vrata 30. oktobra, bodo poleg bolj ali manj celotne aktualne ponudbe modelov postavili tudi novo petsedežno limuzino z gorivnimi celicami. Kot poudarjajo pri Hondi, bo pogonski sklop elektromotorja in gorivnih celic na vodik, zavzemal le prostor, ki bi ga tudi sicer zavzemal bolj ali manj klasičen motor. Primerljiv pa je tudi doseg, saj naj bi bilo mogoče z enim polnjenjem rezervoarja za vodik zagotoviti dovolj električne energije za 700 kilometrov poti.
Kot posebnost pa pri novem vozilu FCV (fuel cell vehicle), ki mu nameravajo pri serijski različici dodati še kakšno bolj zveneče ime, izpostavljajo dodatno vlogo elektrarne na kolesih. Vozila, ki jih bodo prodajali na domačem japonskem trgu, bodo namreč opremljena z inverterji, ki bodo omogočali priklop zunanjih porabnikov, ter tako služili kot generatorji v primeru izrednih dogodkov.
Malce bolj v prihodnost kot s FCV-jem, pa se Hondini konstruktorji ozirajo s prototipi, kot je nekakšen križanec med dirkalnikom F1, motociklom in malim mestnim avtomobilom "project 2&4" ter dva "pripomočka" za zagotavljanje mobilnosti v prihodnosti wander stand in wander walker. Njuni konstruktorji poudarjajo, da so ju zasnovali za "raziskovanje veselja in svobode gibanja, walker pa je namenjen svobodnemu manevriranju med pešci" … verjetno tudi v območjih, rezerviranih za pešce.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje