Foto:
Foto:

Korejski gigant je prvič predstavil električni avtobus že leta 2010, pri čemer ta zaradi visokih cen baterij v tistem obdobju nikoli ni dosegel serijske proizvodnje. V sedmih letih so se baterije močno pocenile, zato se je Hyundai odločil, da znova poskusi z električnim avtobusom, ki naj bi bil na prodaj že leta 2018.

Elektromotor in litij-ionska baterija
Pod obliko klasičnega avtobusa se skriva električni pogonski sklop z elektromotorjem, ki razvije 240 kilovatov (326 KM) in črpa energijo litij-ionske baterije z zmogljivostjo 256 kilovatnih ur. To mu zagotavlja doseg 290 kilometrov oziroma okoli 80 kilometrov več, kot lahko z enim polnjenjem prevozi električna različica osebnega avtomobila hyundai ioniq.

V sporočilu za javnost proizvajalec zagotavlja, da avtobus elec city napoveduje prihodnost javnega prevoza. Gre za praktični prikaz uporabnosti Hyundaijevega inovativnega električnega pogonskega sklopa v komercialne namene.

Poleg dosega, ki z enim polnjenjem znaša skoraj 300 kilometrov, ponuja številne elemente, ki bodo prispevali k večji varnosti in udobju. Med drugim je opremljen s sistemom kamer Around View Monitoring za pogled okoli vozila in z barvno popolnoma digitalno instrumentno ploščo.

Hyundai pa ni edini veliki proizvajalec, ki išče nove, okoljsko sprejemljivejše rešitve za javni promet. Pred kratkim smo pisali tudi o Toyotinem avtobusu na vodik, ki ima ničelne izpuste in lahko v izrednih razmerah deluje kot generator ter denimo osvetli stadion in druge objekte ob evakuaciji ob izpadih električnega toka.