Hondin CR-V nove generacije deluje bolj uglajeno, udobje v potniški kabini pa je bližje tistemu iz prostornejših limuzin. Foto: MIV
Hondin CR-V nove generacije deluje bolj uglajeno, udobje v potniški kabini pa je bližje tistemu iz prostornejših limuzin. Foto: MIV

Nekdanji robati SUV se je namreč še posebej z novo evropeizirano različico, ki jo izdelujejo v Veliki Britaniji, močno približal prostornejšim osebnim vozilom. Tako po zunanji podobi kot udobju v potniški kabini in ne nazadnje pogonskem sklopu. Pri Hondi povsem trendovsko pri bencinskem motorju ponujajo opcijo štirikolesnega ali le dvokolesnega pogona, dizelski pa je na voljo le s štirikolesnim.

Bencinski 2,0-litrski štirivaljnik je v primerjavi z neposrednim predhodnikom zmogljivejši in predvsem čistejši. Zmore namreč 114 kilovatov (155 KM) moči, kar je 5 KM več kot pri predhodniku in 192 Nm navora, izpuh pa so v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom zmanjšali na 173 gramov, s petstopenjskim samodejnim pa na 175 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Dizelski 2,2-litrski štirivaljnik ohranja enake zmogljivosti kot neposredni predhodnik, to je 110 kilovatov (150 KM) moči in 350 Nm navora, je pa čistejši, saj v kombinaciji z ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom izpuha na kilometer 149 gramov ogljikovega dioksida, v kombinaciji s samodejnim pa 174 gramov.

Pri vseh kombinacijah bencinskega ali dizelskega motorja s štirikolesnim pogonom lahko slovenski kupci izbirajo med štirimi paketi opreme, pri različici z dvokolesnim pogonom in bencinskim motorjem pa le prvi dve. Za najcenejšo kombinacijo bencinskega motorja, dvokolesnega pogona in vstopne ravni opreme je treba odšteti 22.990 evrov, za prvo različico s štirikolesnim pogonom pa 25.990 evrov.