Priključni hibrid grandland X hybrid4 je opremljen s štirikolesnim pogonom. To je danes standard.
Pri Oplu pravijo, da so prav ta del mehanskega prenosa optimizirali na popolnoma novo raven, se pravi, da je na sprednji osi bencinski motor in zadaj električni, torej 4 x 4.
Hibridizacija nujna, da se izognejo kaznim
Vse več tovarn se danes odloča za izdelavo hibridnih ali celo popolnoma električnih avtomobilov. Če mislite, da je to zgolj trend, se motite. Vzrok je, da z letošnjim letom proizvajalcem avtomobilov evropska zakonodaja zapoveduje povprečje emisij na proizveden avtomobil 95 gramov na kilometer. Če bo povprečje višje, bo seveda sledila denarna kazen, a tega se pri Oplu ne bojijo.
"Zavedali smo se, da so z letošnjim letom cilji glede izpustov CO2 zaostreni. Naš cilj je 95 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Z našo električno modelsko paleto ne bomo plačevali nikakršnih kazni," je za oddajo Avtomobilnost povedal Lars Steinweg, ki je pri Oplu kot produktni strokovnjak zadolžen za nizkoemisijske modele.
Avto ima kar tri motorje
Produktni strokovnjak razloži: "V avtomobilu imamo tri motorje, dva spredaj in enega zadaj. Spredaj je tradicionalni 1,6-litrski turbo motor. Poleg tega smo na sprednjo os namestili električni motor. Dodatno smo v novo veččlensko zadnjo os vgradili še en električni motor, ki je, mimogrede, najučinkovitejši, saj vgradnja v zadnjo os omogoča najmanjše mogoče trenje, to pa največjo učinkovitost električnega motorja."
Klasičen motor zmore 147 kilovatov moči, prednji elektromotor 81 in zadnji 83 kilovatov. Skupno je vozniku na voljo 220 kilovatov sistemske moči oziroma okroglih 300 KM. Grandland X hybrid 4 ponuja 4 programe vožnje all whell drive za vse terene, športni način (sport), hibridni (hybrid) in električni (electric). Imena že sama po sebi razkrivajo, kaj posamezni program ponuja.
Dobrodošla je funkcija e-safe, s katero hranimo električno energijo za poznejšo rabo, ko se z njo peljemo skozi zeleno mesto. Zelenim, tistim v pravem pomenu besede. Torej, da se pelješ skozi njih zgolj in samo na elektriko. Grandland X to omogoča, vendar z omejenim dosegom.
Veliko tudi na elektriko
Priključni hibridi običajno omogočajo do 50 kilometrov popolnoma električne vožnje in grandland X tu ni izjema. Treba je omeniti še nekaj, v mestih se običajen avto izgubi v povprečju vseh drugih avtomobilov in kako naj človek ve, da je električen? Tako, da so mu namenili modro lučko za vetrobranskim steklom, s katero naznanja, da se pelje samo na elektriko.
Litij-ionske baterije s kapaciteto 13,2 kWh naj bi v idealnih pogojih zadostovale za kar 59 kilometrov vožnje zgolj na elektriko. Najvišja hitrost, ki jo vozilo zmore samo na elektriko, je 135 km/h, s pomočjo bencinskega motorja pa se ta skoraj podvoji, saj potegne kar do 235 km/h.
Velike hitrosti mu ne godijo
A četudi se zdi številka izjemno visoka, to ne pomeni, da takšne hitrosti avtu godijo. No, na avtocesti ali odprti cesti avto s hitrostjo res nima težav, a med vožnjo po nemških gorskih cestah smo hitro ugotovili, da mu priganjanje skozi zaprte ovinke nič ne prija.
Izstopati je mogoče na več načinov. Lahko izberete neko posebno barvo ali posebna lita platišča. V primeru grandlanda X hybrid 4 se da izstopati ob črni strehi še s črnim pokrovom motorja – seveda za nekaj 100 evrov doplačila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje