Nemškega profesorja ekonomije Ferdinanda Dudenhöfferja je zanimalo, kateri proizvajalec največ zasluži na prodan avtomobil, izsledki njegove raziskave pa so presenetljivi.
Absolutni zmagovalec je Ferrari, ki je v prvi polovici letošnjega leta z vsakim avtomobilom v povprečju ustvaril 69 tisoč evrov dobička. To je resnično veliko, toda ne smemo pozabiti, da ferrariji sodijo med najdražje avtomobile na svetu, različni dodatki za personalizacijo pa njihovo ceno še dodatno zasolijo.
Na drugo mesto se uvršča Porsche, ki je v istem obdobju z vsakim avtomobilom ustvaril 17 tisoč evrov dobička. Njihovi avtomobili omogočajo precej manjše zaslužke kot ferrariji, tudi zato, ker so precej cenejši. Ne glede na to pa pri Porscheju zaslužijo precej več kot uspeva nekaterim drugim nemškim proizvajalcem.
Sveta trojica, ki jo sestavljajo Audi, BMW in Mercedes-Benz, je letos z vsakim avtomobilom zaslužila približno tri tisoč evrov. Maserati je z vsakim avtomobilom ustvaril manj kot pet tisočakov, Volvo pa še malce manj. V tej elitni družbi se je najslabše odrezal Jaguar Land Rover, ki je z vsakim prodanim avtomobilom zaslužil le 800 evrov.
Toda majhni zaslužki nekaterih proizvajalcev ne zvenijo niti tako slabo, ob dejstvu, da nekateri drugi z vsakim prodanim avtomobilom ustvarjajo nezanemarljive izgube. Podjetje Tesla je tako v prvi polovici letošnjega leta z vsakim avtomobilom, ki ga je prodalo, izgubilo 11 tisoč evrov, Bentley pa celo 17 tisoč. V obeh primerih pa gre izgube pripisati velikim naložbam obeh podjetij.
Na koncu velja omeniti, da v raziskavo nista bila vključena Rolls-Royce in Lamborghini, saj nista objavila podatkov o prodaji in dobičku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje