Limuzina K4 je dolga 4,72 metra, za pogon pa so ji med drugim namenili 1,6-litrski motor GDI s turbinskim polnilnikom, ki bo prvič na voljo na kitajskem trgu. Pri korejskem izdelovalcu poudarjajo, da so želeli čim bolj izkoristiti 2,7 metra medosne razdalje za udobno potniško kabino, za katero je še prostoren in ločen prtljažnik.
Raven opreme po evropskih merilih sicer ne izstopa iz povprečja, veliko pozornosti pa so namenili varnostnim dodatkom, saj računajo na odlične rezultate na preizkusnem trčenju C-NCAP, ki je kitajska različica evropskega preizkusa varnosti. Zaradi varnostnega ogrodja in pasivnih varnostnih sistemov naj bi limuzina K4, ki je opremljena s šestimi varnostnimi mehovi in sistemom za vzdrževanje stabilnosti ESP, dobila najvišjo oceno – pet zvezdic.
Serijsko proizvodnjo in prodajo na Kitajskem nameravajo začeti v drugi polovici leta, o morebitni prodaji na drugih trgih pa za zdaj, vsaj še uradno ni govora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje