S krajšo medosno razdaljo so želeli konstruktorji poudariti dinamični značaj trivratne različice leona. Foto: Seat
S krajšo medosno razdaljo so želeli konstruktorji poudariti dinamični značaj trivratne različice leona. Foto: Seat

Serijska različica trivratne karoserijske izvedbe leona temelji na treh prototipih, s katerimi so Seatovi oblikovalci preizkušali teren in spremljali odzive. Leon SC (sports coupe) se namreč poskuša od svojega bolj umirjenega petvratnega kombilimuzinskega brata ločiti tudi po značaju in ne le enem paru vrat manj.

Oblikovalci trdno verjamejo, da so značajske razlike poudarili že s skrajšanjem medosne razdalje za 35 milimetrov. Kljub temu krajšanju pa zagotavljajo, da imajo sopotniki v 4,23 metra dolgem športnem kupeju nad glavami toliko prostora kot v kombilimuzini, enaka pa naj bi bila tudi prostornina prtljažnika, in sicer izdatnih 380 litrov. Tiste odvzete milimetre bodo verjetno še najbolj pogrešali morebitni sopotniki na zadnjih sedežih oziroma njihova kolena.

Poudarjeni dinamiki športnega kupeja pa bo prilagojena tudi ponudba pogonskih agregatov, ki seveda izvirajo iz preverjene skupne ponudbe koncerna Volkswagen. Razpon gibne prostornine motorjev TSI in TDI bo segal od 1,2 do 2,0 litra, razpon moči pa od 78 kilovatov do 137 kilovatov (od 105 KM do 184 KM).