Pri izdelovalcu poudarjajo, da so želeli s kozmetičnimi posegi na zunanjosti avtomobilu zagotoviti prestižnejši in bolj markanten videz, pri vsebinskih posegih pa so se osredotočili na vozne lastnosti in razredu primerno udobje v potniški kabini. V njej so se posvetili tako udobju voznika kot tudi sopotnikov na sprednjem in zadnjih sedežih. Z drugačno armaturo in volanskim sklopom so zagotovili več prostora na prednjih sedežih, s posegi na sedežih in oblogah pa so v primerjavi s trenutno generacijo GS pri novi zagotovili tudi več prostora na zadnjih sedežih.
Za boljše vozne lastnosti so se konstruktorji lotili tako same karoserije, ki je zdaj bolj toga, z izboljšavami podvozja, širjenjem kolotekov in novim vzmetenjem pa je po zagotovilih izdelovalca zdaj vožnja udobnejša in vključno z izboljšavami na samodejnem menjalniku primernejša tudi za kakšen dinamičen zavoj.
O dinamiki vožnje posameznega avtomobila bo seveda na koncu odločal vgrajen pogonski agregat, pri tem pa bo očitno kar nekaj razlik med posameznimi trgi, saj bodo ponudbo prilagajali dejanskemu povpraševanju. Zmogljivega 3,5-litrskega motorja V6 s 306 KM (228 kW) tako na evropskih trgih verjetno ne bo mogoče dobiti, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom ga bodo na tej strani Atlantika ponudili le kupcem v Rusiji, Ukrajini in Kazahstanu.
Podobno kot na večino drugih evropskih trgov bo novi GS v Slovenijo predvidoma pripeljal spomladi prihodnje leto, kupci pa bodo lahko izbirali med hibridno različico GS 450 in bencinsko različico GS 250.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje