Pri Lexusu samozavestno poudarjajo, da trditev o tihi revoluciji temelji na kombinaciji uglajenosti, dinamičnosti in prefinjenosti CT 200h.
Tehnološki temelj hibridnega pogona predstavljajo dolgoletne izkušnje matične Toyote, obenem pa poudarjajo, da nikakor ne gre le za že znano tehnologijo, preoblečeno v prestižnejšo embalažo. Druga generacija Lexusovega hibridnega pogona združuje 1,8-litrski bencinski motor in elektromotor, ki skupaj zmoreta 100 kilovatov (136 KM). Po trditvah izdelovalca kombinacija omogoča povprečno porabo 3,8 litra goriva na sto kilometrov in izpust le 87 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Dejanski rezultat je seveda v veliki meri odvisen od voznika oziroma voznice. Tudi slednjih naj bi bilo po pričakovanjih uvoznika mogoče videti kar nekaj za volanom avtomobila, ki bo s svojo prestižno naravo tehnologije, opremo in izdelavo poskušal osvajati zahtevnejše uporabnike.
Prestižni naravi ustrezna je tudi cenovna raven, saj bo treba za najcenejšo tiho revolucijo na slovenskem trgu odšteti 26.900,00 evrov.
Kljub izdatnemu seznamu serijske opreme pri vstopni različici pa kupcem ponujajo tudi številne nadgradnje, ki vodijo do najdražje različice na ceniku, za katero bo treba odšteti 38.800,00 evrov. Razlika med najcenejšim in najdražjim lexusom CT 200h se seveda skriva le v opremi, saj je hibridni pogonski sklop le eden.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje