Kot je pri Lexusu tako rekoč že tradicija, bo serijski model poganjal polni hibridni sklop. V primeru CT 200h je to naveza 1,8-litrskega bencinskega štirivaljnika in zmogljivega električnega motorja s skupno največjo močjo 136 KM. Pogonski sklop bo petvratni kompaktni kombilimuzini zagotavljal dovolj moči za doseganje hitrosti do 180 kilometrov na uro in pospeševanje od 0 do 100 km/h v 10,3 sekunde. Kljub omenjenim zmogljivostim pa pri Lexusu zagotavljajo, da povprečna poraba goriva znaša le 3,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, na vsak kilometer pa izpuha le 89 gramov ogljikovega dioksida.
Kupci bodo morali na prve primerke novega prestižnega hibrida sicer počakati do pomladi 2011, prednaročila pa trgovci po Evropi začenjajo sprejemati prihodnji teden, ko bodo uradno znane tudi cene.
Neuradno pa se že šušlja, da bo cena vstopnega modela na evropskih trgih ostala pod 30 tisoč evrov, na slovenskem trgu pa bo blizu 27 tisoč evrov, kar bo prestižneža tudi cenovno približalo širšemu krogu potencialnih kupcev.
Dinamično zasnovana kombilimuzina, ki je nastajala prav s ciljem osvajanja novih, malce mlajših evropskih kupcev, je namreč Lexusov tihi napad na kupce modelov drugih znamk, ki so pripravljeni prestopiti v svet hibridov in s tem pokazati svojo okolju prijaznejšo usmeritev pri izbiri prevoza. Kljub temu pa se niso pripravljeni odpovedati prestižnemu udobju in bolj ali manj dinamični vožnji.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Lexus
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje