Z omenjenim izrazom pri Mazdi označujejo skupino naprednih varnostnih sistemov, ki podatke o vozilu in dogajanju na cesti pridobivajo s pomočjo radarjev in kamer, vozniku pa omogočajo prepoznavanje potencialno nevarnih situacij, ga nanje le opozorijo ali pa dejavno posežejo v delovanje vozila. V skrajnem primeru, ko trčenja ni mogoče preprečiti, pa različni varnostni sistemi poskušajo minimalizirati poškodbe.
V sklop tehnologije i-activesenses tako sodijo sistemi za prepoznavanje nevarnega približevanja oviri, opozarjanje na nenadzorovano spremembo voznega pasu, nadzor mrtvih kotov, samodejno preklapljanje med zasenčenimi in dolgimi lučmi, prilagajanje osvetlitve glede na smer vožnje, pomoč pri zaviranju, nadzor nevarnega pospeševanja in samodejno zaviranje pri hitrostih do 30 km/h.
Poleg varnostnih tehnologij pa pri Mazdi izpostavljajo tudi dejstvo, da ima mazda6 vgrajene tudi številne druge tehnološke novosti, ki jih pri znamki označujejo z izrazom skyactiv in vključujejo vse od novega podvozja in karoserije do novih motorjev. Kupcem bodo ponudili možnost izbire med tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema, pri vseh bo mogoča kombinacija z ročnim ali samodejnim menjalnikom.
Bencinski 2,0-litrski motor bo v šibkejši izvedbi na voljo s 107 kilovati (145 KM) moči in navorom 210 Nm, v močnejši pa s 121 kilovati (165 KM) moči in prav tako 210 Nm navora. Vrh bencinske ponudbe pa bo predstavljal 2,5-litrski motor z močjo 141 kilovatov (192 KM) in navorom 256 Nm. Oba dizelska agregata bosta 2,2-litrska, šibkejši bo zmogel 110 kilovatov (150 KM) moči in navor 380 Nm, močnejši pa 129 kilovatov (175 KM) moči in navor 420 Nm.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje