Mercedes-Benz je na slovenski trg pripeljal dva osvežena modela, SLC in SL, ki bosta sicer redkost na cestah, a sta nepogrešljiv del ponudbe prestižnežev z zvezdo.
SL je večji in precej dražji izmed novincev v ponudbi in se lahko pohvali z daljšo tradicijo, ki sega tja v leto 1957. Prestižni roadster je bil deležen kozmetičnih osvežitev zunanjosti, med katerimi je morda najpomembnejša odločitev oblikovalcev, da se z obliko prednje maske ozrejo v plemenito preteklost.
Prednja maska po vzoru športnih prednikov
SL ima namreč »obrnjeno« masko, z daljšo stranico spodaj in krajšo zgoraj, kar spominja na masko športnih modelov iz obdobja med letoma 1950 in 1954. Takšna maska naj bi vidno zaznamovala vse modele višjega cenovnega razreda s poudarjenim športnim značajem.
Kot se spodobi za osvežitev modela so nekaj sprememb opravili tudi v notranjosti, na armaturi, kjer je nameščen večji večnamenski zaslon. Vozniku pa ponujajo pestrejši izbor naprednih asistenčnih sistemov, ki so sedaj še zmogljivejši.
Značaju in razredu modela SL je prilagojena tudi ponudba motorjev. Spodnji prag predstavlja različica SL 400, z bencinskim šestvaljnikom V6 z močjo 270 kilovatov (367 KM), za katero bodo morali kupci odšteti 116.300 evrov. Sledi mu SL 500 z osemvaljnikom V8, ki zmore 335 kilovatov (455 KM), nato pa še dva oplemenitena sorodnika AMG, prvi z motorjem V8, ki zmore 430 kilovatov (585 KM) in drugi z motorjem V12 ter največjo močjo 463 kilovatov (630 KM). Morebitni kupec najzmogljivejše različice, bo moral na slovenskem trgu zanjo odšteti 350.800 evrov.
Več različic za različne okuse
Cenovno precej dosegljivejši od modela SL pa je manjši sorodnik SLC, ki nadaljuje dve desetletji tradicije kompaktnega roadsterja SLK. Cenovni prag za SLC 180 z bencinskim motorjem z največjo močjo 115 kilovatov (156 KM) je namreč pri 36.900 evrih.
Poleg omenjenega motorja so za pogon SLC-ja predvideli še dva bencinska štirivaljnika z močjo 135 (184 KM) in 180 (245 KM) kilovatov ter kot novost, oplemeniteno izvedbo AMG s šestvaljnikom V6, ki zmore 270 kilovatov (367 KM). V ponudbo pa so uvrstili tudi različico za pristaše dizelskih motorjev, ki jo poganja štirivaljnik z močjo 150 kilovatov (204 KM).
Tudi SLC je bil ob osvežitvi deležen predvsem kozmetičnih posegov na zunanjosti, večja in sodobnejša je ponudba naprednih asistenčnih sistemov, zložljiva trda streha pa lahko menja pozicijo tudi med počasno vožnjo in se odpre ali zapre v približno 20 sekundah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje