Zdi se, da avtomobilski svet drvi v dobo elektrifikacije in avtonomne vožnje, kar naj bi prineslo tudi novo pojmovanje in doživljanje avtomobila, kjer ne bo več v ospredju lastništvo, temveč (so)uporaba in z njo povezana uporabniška izkušnja.
Daimler je v ta namen predstavil strategijo CASE, katere kratice označujejo področja povezljivosti, avtonomne vožnje, delitve in storitev in elektrifikacije (Connected, Autonomous, Shared & Service and Electric Drive).
Za pristno digitalno izkušnjo
Mercedes bo tako poleg študij generation EQ in vision van pokazal tudi novosti na področju umetne inteligence v povezavi z domotiko in mobilnostjo. Vodja oddelka za raziskave in razvoj pri Daimlerju, Ola Kallenius, je ob tem povedal, da se bo pojmovanje mobilnosti v prihodnjih petih ali desetih letih spremenilo bolj kot v zadnjih petdesetih. K temu bo pripomogla tudi Daimlerjeva strategija, ki teži k temu, da bi avtomobil postal prostor, ki bo ponujal pristno digitalno izkušnjo. Zato bo moral biti povezan, avtonomen, ekološki, moral pa bo tudi ponujati možnost delitve oziroma souporabe.
Prvi korak v tej smeri je bil predstavljen na letošnjem avtomobilskem salonu v Parizu. Tam je Mercedes pred vsem svetom razkril podznamko EQ, ki bo označevala prihajajoče električne modele s trikrako zvezdo, in koncept generation EQ, električnega športnega terenca s kupejevsko linijo, ki razvije 353 kilovatov (480 KM) in z enim polnjenjem prevozi kar 500 kilometrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje