Dvosedežnega športnika poganja zmogljiv 4,5-litrski osemvaljnik V8, ki si je letos že prislužil naslov najzmogljivejšega motorja leta. Motor z največjo močjo 451 kilovatov (605 KM) pri 9.000 vrtljajih in navorom 540 Nm pri 6.000 vrtljajih zagotavlja vozilu pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v treh sekundah, po 9,1 sekunde pa doseže hitrost 200 kilometrov na uro.
Aktivni sistem usmernikov zraka, spredaj in zadaj, skrbi za optimalen tok zraka pri vseh hitrostih, 458 speciale pa je doslej aerodinamično najbolj dovršeni serijski ferrari. Po zaslugi sistema SSC (side slip angle control) pa je med najbolj obvladljivimi tudi ko ljubiteljski voznik poskuša izkoristiti moč motorja v celoti.
Poleg omenjenega ima cestni dirkalnik vgrajeno še kar nekaj tehnologije, ki se pojavlja na dirkališčih formule 1. Ker bodo imeli volane pogosto v rokah precej manj izkušeni vozniki, pa bo nad delovanjem skrbneje bdela elektronika.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje