Mini je za avtomobilski salon v Frankfurtu pripravil serijsko različico kupeja, ki so ga najavili poleti in bo na trg pripeljal kot peti model znamke.
Zdaj so že znane tudi druge tehnične podrobnosti, vključno s podatki o ponudbi pogonskih agregatov. Ob začetku prodaje, ta se naj bi začela že jeseni, bodo v ponudbi štirje motorji. V vstopni različici mini cooper coupe bo 1,6-litrski bencinski motor z največjo močjo 90 kilovatov (122 KM) in navorom 160 Nm. Po moči bo sledil 2,0-litrski dizelski motor z največjo močjo 105 kilovatov (143 KM) v različici mini cooper SD coupe SD. Tretji po moči motorja bo mini cooper S coupe, znova z bencinskim 1,6-litrskim agregatom, ki zmore 135 kilovatov (184 KM).
Vrh ponudbe pa predstavlja nabriti mini john cooper works coupe z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki zmore 155 kilovatov (211 KM) moči in doseže navor 260 Nm pri 6.000 vrtljajih. Kljub izdatnemu presežku moči, pa naj bi po zagotovilih izdelovalca, malčka odlikovala tudi majhna poraba goriva, v povprečju 7,1 litra na sto kilometrov, ter dokaj majhen izpuh ogljikovega dioksida, 165 gramov na kilometer.
Ne glede na število kilovatov pod motornim pokrovom in temu primerne vozne zmogljivosti, pa bo v vseh različicah dovolj prostora in udobja za voznika in sopotnika, ki bosta s seboj lahko odpeljala tudi kar nekaj prtljage. V prtljažniku klasično triprostorsko zasnovanega vozila je namreč 280 litrov prostornine, dostop do prtljage pa je mogoč tudi iz potniške kabine skozi večjo odprtino med obema sedežema.
Na prve evropske trge naj bi mini coupe pripeljal že jeseni, po zagotovilih slovenskega uvoznika, pa ga je mogoče kmalu pričakovati tudi na tej strani Alp.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje