Mini coupe se po zunanji podobi močno razlikuje od večine sorodnikov, vsebina pa bo bolj ali manj na enaki ravni, vključno z opremo in motorji.
Čeprav izdelovalec poudarja, da je coupe namenjen in prilagojen maksimalnemu užitku v vožnji, bo verjetno večina častilcev legendarnih izdelkov z Minijevim znakom ob tem posebnežu predvsem dvigovala obrvi. Lahko bi rekli, da je prva polovica avtomobila zelo klasični mini, druga polovica z vpadljivim prtljažnim zadkom pa nekaj povsem "neminijevskega". Vsi tisti kupci, ki se bodo odločili za malega kupeja, v katerem baje prevladuje občutek dinamične vožnje z gokartom, bodo vsaj pri opremi in ponudbi motorjev deležni tistega, kar ponuja sloves ter ugled prestižne znamke malčkov.
Minijev novinec, ki ga bodo poganjali bencinski in dizelski motorji najnovejše generacije, bo namreč na voljo v različicah cooper coupé, cooper S coupé, cooper SD coupé in John Cooper works.
Razpon moči motorjev, ki bodo na voljo, bo segal od 90 kilovatov (122 KM) do 155 kilovatov (211 KM), kar bo 3.714 milimetrov dolgemu malčku z medosno razdaljo 2.467 milimetrov, ki je za 29 milimetrov nižji od sorodnikov, zagotavljalo dovolj energije za dinamiko, ki naj bi bila tudi eden izmed glavnih razlogov za nakup posebneža. Kljub poudarku zabavne vrednosti in užitka v vožnji pa pri izdelovalcu niso pozabili poudariti uporabne vrednosti prtljažnika, v katerem naj bi bilo dovolj prostora za vsakodnevno ali počitniško prtljago ali pa športno opremo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje