Pri obeh izdelovalcih poudarjajo, da sta vivaro in trafic zasnovana kot sodobna dostavnika, ki glede na število različic, kombinacij z motorji in možnosti nadgradenj lahko ustrežeta tako rekoč potrebam kogar koli. V primerjavi s predhodnikom je novi skupni dostavnik z dolžino približno petih metrov 22 centimetrov daljši, podaljšana različica pa je daljša za štirideset centimetrov.
Konstrukcijo sta vivaro in trafic skoraj povsem enaka, najočitneje ju na pogled ločijo le sprednji odbijač oziroma maska in luči na zadku. Oba izdelovalca pri ponudbi motorjev izpostavljata dva 1,6-litrska motorja CDTI oziroma dCi, poleg šibkejšega bo namreč na voljo še izvedba z dvema turbinskima polnilnikoma. Natančnejših tehničnih podatkov pa za zdaj še niso razkrili.
Trafica z Renaultovim znakom bodo izdelovali v francoski tovarni Sandouville, vivara z Oplovim znakom pa v britanskem Lutonu. Tako pri Renaultu kot tudi Oplu so prepričani, da bosta novinca kos tekmecem na trgu in nadaljevala uspešno pot trafica - od leta 1980 so izdelali že več kot 1,6 milijona primerkov - in vivara, ki se lahko od začetka proizvodnje leta 2001 dalje pohvali s 600.000 izdelanimi primerki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje