Optimistični načrti znamke temeljijo na pričakovani produktni ofenzivi znamke, saj naj bi obema omenjenima modeloma februarja 2014 sledil še qashqai, maja x-trail in julija povsem novi c-hatch. S prenovljeno in dopolnjeno ponudbo modelov pa želijo ohraniti vodilno mesto med japonskimi znamkami in prehiteti tudi dva največja azijska tekmeca, kar ne bo prav lahek zalogaj in nikakor ne zajamčen.
Osvežena micra je na slovenski trg pripeljala brez posebnega trušča, med najbolj opaznimi novostmi je osvežena zunanjost, nekaj pa je tudi sprememb pri ponudbi tehnologije in opreme. Precej več sprememb pa je pri modelu note, kjer predstavniki Nissana poudarjajo, da gre za povsem nov avto.
Kljub temu pa note ostaja dimenzijsko v merah predhodnika z enako skupno dolžino in medosno razdaljo, le previs se zamaknil, kar pomeni spredaj 30 milimetrov manj in zadaj 30 milimetrov več. S tem so pridobili kakšen milimeter več za noge sopotnikov in kaj več prostora v prtljažniku.
Note pa se lahko še vedno pohvali tudi z uporabnikom prijazno in prilagodljivo potniško kabino, kjer vzdolžen pomik zadnjih sedežev omogoča povečevaje prostora za noge sopotnikov ali večje količine prtljage. Prtljažnik tako ponuja od minimalnih 195 litrov prostornine, prek 381 litrov na račun prostora za noge sopotnikov do največje prostornine 1.982 litrov s podrtimi sedeži.
Motorna ponudba je zaenkrat omejena na dizelski 1,5-litrski motor dCi z močjo 66 kilovatov (90 KM) in bencinski 1,2-litrski trivaljnik z močjo 59 kilovatov (80 KM), v začetku prihodnjega leta pričakujejo še zmogljivejšo izvedbo trivaljnika z močjo 72 kilovatov (98 KM).
Za najcenejšo različico z bencinskim motorjem je treba odšteti 12.500 evrov, za najcenejšo dizelsko 14.800, pri obeh pa že ponujajo tudi promocijski popust.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje