Pri Nissanu so prepričani, da je bilo sprememb toliko, da si novinka zasluži generacijski predznak, čeprav je postavljena na enako osnovo mestnega malčka kot neposredna predhodnica. Da bi bila razlika med novo in prejšnjo "generacijo" opaznejša, so temeljito prekrojili sprednji in zadnji del, vključno z nekaterimi kovinskimi deli karoserije.
Drugače pa je zasnovana tudi notranjost, kjer sicer po navadi najbolj pridejo do izraza razlike med evropskimi in neevropskimi avtomobili. Novinka ima tako med drugim novo sredinsko konzolo, drugačno oblazinjenje in seveda več tehnologije, namenjene čedalje bolj nepogrešljivi povezanosti avtomobila, voznika in sopotnikov z zunanjim svetom.
Čeprav nameravajo micro prodajati na trgih v 56 državah in jo izdelujejo na štirih lokacijah, so po zagotovilih Nissanovih konstruktorjev imeli pri prenovi v mislih predvsem pričakovanja in zahteve evropskih kupcev, ki si želijo zmogljivejše, vodljivejše in bolj kakovostne avtomobile z veliko sodobne tehnologije. Kljub tej izkazani skrbi za evropske kupce pa jim bodo avtomobile pošiljali iz tovarne v Indiji.
Glede na to, da nova micra prihaja v evropske salone šele septembra, podrobnosti o ponudbi motorjev in opreme niso dokončne, poleg že bolj ali manj znane Nissanove ravni opreme pa bo vsekakor mogoče izbirati med sodobnimi pogonskimi agregat, kot je na primer novi 1,2-litrski bencinski trivaljnik DIG-S z močjo 73 kilovatov (98 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje