Pri Mercedesu na avtosalonu v Parizu stavijo na nov model GT AMG, ki ga odlikujeta velika moč in elegantna zunanjost.
GT AMG meri na konkurente, kot sta porsche 911 turbo in jaguar F-Type R. Razlogov za optimizem v Stuttgartu je več. Prvi je povsem nov osemvaljni biturbomotor, ki nima več 6,2 litra prostornine, kot atmosferski motor v modelu SLS, pač pa so njegovo kapaciteto zmanjšali na 4,0 litra. Agregat zadovoljuje standardom Euro 6.
Standardni model GT zmore na zadnji par koles prenesti 340 kilovatov moči (462 KM), v zmogljivejši različici GT S pa 375 kilovatov moči (510 KM). Prevedeno v inženirski jezik to ob masi 1.570 kilogramov pomeni 3,3 kilograma na konjsko moč, kar pripomore k zavidljivemu pospešku, ki od 0 do 100 km/h znaša 3,8 sekunde in v primeru GT S najvišjo hitrost 310 km/h. Za prenos moči na kolesa skrbi dvosklopčni sedemstopenjski samodejni menjalnik. Normirana poraba je 9,3 litra na 100 kilometrov.
Potniški prostor vključuje tradicionalno AMG-konzolo z dvema vrstama stikal in novi touchapad, ki smo ga spoznali v razredu C. Nekaj gumbov so namestili celo na strop. Z njimi voznik aktivira gretje sedežev, prilagodljiv spojler in osvetlitev. Posebnost je osem gumbov na osrednjem tunelu, ki spominjajo na osem valjev v formaciji V. Sedeža sta le dva, prtljažni prostor meri 350 litrov. Pri Mercedesu pravijo, da povsem dovolj, da vanj pospravimo dva kompleta palic za golf.
Za dodatne užitke v vožnji skrbi prilagodljivo športno podvozje s posebnim programom za dirkališče. Zadnjemu kolesnemu paru so namenili aluminijasto dvojno vpetje, pri različici GT je mehanska elektronska zapora zadnjega diferenciala.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje