Mercedesov kombi je v tretji izvedbi postal bolj prilagodljiv kot kadar koli prej in po novem ponuja kar 1.700 različic. Z možnostjo izbire med različnimi tipi karoserij, kabine, dolžine, nosilnosti in tovornega prostora želi ustreči potrebam najrazličnejših poslov, od dela na gradbišču do razkošnega hotelskega avtobusa.
Eden izmed glavnih poudarkov nove generacije je povezljivost s strojno opremo ter storitvami PROconnect, s katerimi dostavnik postane del medmrežja. Nove storitve povezljivosti bodo olajšale upravljanje flot ter komunikacijo med upravljavci in vozniki.
Tako kot do zdaj bo na voljo s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri, po novem pa tudi v vstopni različici s pogonom spredaj, ki ima za 50 kilogramov večjo nosilnost ter za 80 milimetrov nižji nakladalni rob. Za različico s sprednjim pogonom bo poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika prvič v tem razredu na voljo tudi devetstopenjska avtomatika.
Na evropskem trgu bodo lahko kupci izbirali tri različice 2,1-litrskega turbodizelskega štirivaljnika s 84, 105 ali 120 kilovati (114, 143 ali 163 KM). Pri izvedbah s pogonom na sprednji kolesi šibkejši različici razvijata enako moč, medtem ko najmočnejša zmore 130 kilovatov (177 KM) in je namenjena avtodomom. Za vse, ki želijo več moči, bo še naprej na voljo tudi trilitrski šestvaljnik s 140 kilovati (190 KM).
Največjo novost pri pogonskih sklopih pa predstavlja popolnoma električni sprinter, ki naj bi na trg prišel prihodnje leto. Tehnični podatki še niso znani, pri čemer pri Mercedesu navajajo, da bo šlo za model, ki bo namenjen uporabi v urbanih območjih.
Za klasične različice že sprejemajo naročila, prva vozila pa bodo na voljo junija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje